Ammehoela vindt het altijd erg leuk om iets van je te horen! Mocht je ons nodig hebben dan zijn we bereikbaar via e-mail Hieronder de gegevens hoe je ons het snelst kunt bereiken.
Om het je iets makkelijker te maken hebben we de veelgestelde vragen (FAQ's) voor je opgesteld, dit zodat je nog sneller het antwoord op je vraag kunt vinden.
Algemeen
Voor algemene vragen over Ammehoela en voor vragen over het GOTS/organic certificaat dat wij gebruiken voor onze kleding kunt je het contact formulier hiernaast invullen.
Sales
Ben je een retailer die graag Ammehoela wilt verkopen? Neem dan contact op met onderstaand adres.
[email protected]
Customer Care
Heb je vragen over je bestelling, verzending, retouren of een klacht. Dan beantwoorden wij deze snel op onderstaand adres.
[email protected]
Heb je een account bij Ammehoela?
Je kunt ons altijd een ticket sturen via het menu in "mijn account". Op deze manier hebben wij je gegevens snel bij de hand en kunnen we zelfs je vragen telefonisch of per What's app z.s.m. beantwoorden.
FAQ's
1 Bestelling & levering
1.1 Hoe plaats ik een order?
Selecteer het gewenste product en let erop dat je de juiste maat en aantal selecteert. Klik op ‘toevoegen aan winkelwagen’. Wanneer je alle gewenste producten aan je winkelwagen hebt toegevoegd, klik dan op rechts bovenin op het winkelwagentje en klik op ‘bestellen’. Vul je gegevens in en kies de gewenste betaalmethode. Zodra de betaling is afgerond, wordt je bestelling verwerkt.
1.2 Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, je kan ook zonder account een bestelling plaatsen.
1.3 Ik heb een verkeerd product ontvangen of er missen items. Wat moet ik doen?
Heb je je bestelling ontvangen en is deze niet zoals deze zou moeten zijn? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
1.4 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wij adviseren eerst de track & trace code van je pakket te bekijken. Deze geeft vaak de meest accurate informatie over jouw zending. Heb je geen code ontvangen of heb je overige vragen over jouw zending? Neem dan contact op met ons op via [email protected].
1.5 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Mocht je een wijziging willen aanbrengen in jouw order, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via cust[email protected] Wij zullen kijken wat er mogelijk is.
1.6 Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer items niet meer op voorraad blijken te zijn?
Het kan gebeuren dat er tijdens het bestellen een incorrecte voorraadstatus werd weergegeven. Ammehoela behoudt zich in dat geval het recht om een bestelling te wijzigen of te annuleren.
1.7 Wat is de levertijd?
Bestellingen die voor 22.00uur geplaatst zijn, worden doorgaans dezelfde dag verzonden. Bestellingen binnen Nederland worden meestal 1 werkdag na verzending bezorgd.
1.8 Waar vind ik de verzendstatus van mijn bestelling?
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen.
2 Betalingen
2.1 Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Ammehoela accepteert de volgende betalingsmethoden: iDEAL, Bancontact, Visa, Maestro en Mastercard.
2.2 Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invoeren?
Vul je winkelwagen en klik op bestellen. Je Ammehoela’s kortingscode kan worden ingevoerd in het invulveld ‘kortingscode’. Klik daarna op toepassen en de korting wordt verrekend.
2.3 Mijn betaling is geweigerd, wat kan ik doen?
Voor vragen omtrent betalingen verzoeken we contact op te nemen met onze customercare via [email protected].
3 Ruilen & Retourneren
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Items uit de nieuwe collectie kunnen geretourneerd worden met het Ammehoela retourlabel. Het retourlabel vind je hier onder het kopje 'Ruilen & Retourneren'. De kosten van het retourlabel zijn: €5,95 (NL) €9,95 (BE)
Wil je geen gebruik maken van het Ammehoela retourlabel? Je kunt het pakketje ook zelf retoursturen via PostNL/DHL/DPD/UPS. Gebruik hiervoor het volgende retouradres
Montapacking
T.a.v. Ammehoela retour
Watermolen 3
4751 VK Oud Gastel
Nederland
De verzendkosten zijn voor de koper.
Bewaar je track & trace code goed!
3.2 Binnen hoeveel dagen moet ik mijn product retourneren?
Items mogen uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
3.3 Kan ik een product ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om items te ruilen voor een andere maat. Wij adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.
3.4 Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag retour?
Wij doen ons best het bedrag van geretourneerde items zo snel mogelijk terug te storten. Afhankelijk van je bank duurt dit maximaal 3-7 dagen.
4 Product informatie
4.1 Waar kan ik informatie over de maatvoering vinden?
Informatie over de maatvoering vind je in het maatschema op elke productpagina. Naast de afmetingen vind je hier ook de fit van elk item. Mocht je nog overige vragen hebben over de maatvoering, neem dan contact op met onze customercare via [email protected].
4.2 Waar kan ik instructies over het productonderhoud vinden?
Informatie over het productonderhoud vind je op elke productpagina.
5 Contact
5.1 Hoe kan ik contact opnemen met de Ammehoela klantenservice?
E-mail: [email protected]
Telefoon: +31 618166530
Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00u
Whatsapp: +31 618166530
5.2 Met wie kan ik contact opnemen voor wholesale vragen?
Voor vragen omtrent wholesale kun je contact opnemen via: [email protected].
5.3 Ik ben het wachtwoord van mijn Ammehoela account vergeten. Wat moet ik doen?
Wachtwoord vergeten? Geen enkel probleem! Klik bij het inlogvenster op wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in en wij sturen vervolgens een link om je wachtwoord te resetten.